• وبلاگ : پرتو بصيرت
  • يادداشت : انتخابات سالم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    طبق بيانات گرانبهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي کساني که گرايش به مکتب هاي انحرافي دارد را نبايد انتخاب کرد. کساني که تعهد به اسلام و جمهوري اسلامي ندارند را نبايد انتخاب کرد. اين بيانات امام(ره) حرف يک روز و دو روز نيست که زمان حساس يادمان بيايد و ديگر زمانها از ياد برود. اين صحبت ها دور انديشي هاي مرد بزرگواري بود که پايه هاي انقلاب اسلامي را بنا کرد. حال اين روزها چگونه شده است که "برخي" از نامزدها به خود اجازه مي دهند و آنقدر جربزه پيدا کرده اند که حذق دين را ماي? پيشرفت مي دانند؟ چگونه شده است که همان "برخي" دنياي غرب را بهشت مي دانند و سعي دارند سياستهاي کاريشان را بر حسب غربي ها پايه گذاري نمايند؟


    مگر نه اينکه مدتهاي مديدي است در وسط ميدان نبرد هستيم؟ مگر نه اينکه جنگ، جنگ نرم است و ما جوانان نيز تنها هدف براي توپ و تانکهاي دشمن؟ درست است که انتخابات جنگ نيست بلکه يک حماسه است آن هم حماسه اي ملي! اما پس چه زمان وقت ِ جهاد است؟ هميشه که جنگ، جنگ با دشمنان خارجي نيست، گاهي بي خردان داخلي خطرناکتر از ديوصفتان غربي هستند.

    مگر نمي توان در ميدان حماس? ملي، جهاد کرد؟ مگر نه اينکه هر روزمان جهاد است؟ جهاد با نفس، جهاد با غرور، جهاد در برابر مکر، جهاد در برابر فريبکاري، جهاد در برابر بي بصيرتي و...! مگر وقتش همين حالا نيست؟ هموطن به خدا قسم "انتخاب اصلح" همانا جهاد من و توست، جهاد ماست! چگونه مي توانيم دست روي دست بگذاريم تا خدايي ناکرده وابستگان به ثروت و قدرت ميدان دار شوند؟ تا کي مي توانيم بصورت فرد فرد، بصيرت کسب کنيم و کاري به جمع نداشته باشيم؟ تا کي چشم ببنديم تا نبينم بي بصيرتي برخي دوستان را؟ تا کي لب فرو بنديم تا مبادا به شخص يا اشخاصي بربخورد که مواضع شان برملا شود؟

    سلام همســـــنگر
    ممنون از حضـــور پر مهرتان
    شرمنده حضور پر رنگتان هستمــ
    برايتان آرزوي توفيق روز افزون دارمـــ
    با انتخاباتي نوشتي جديد به روزمـــــــ

    پاسخ

    آري، جهاد من و تو؛ وقتش همين حالا است.... برخيزيد...
    اي هموطن، اي همنوع، اي هم درد، من ِ جوان به برخي هايي راي نمي دهم که قصدشان حذف دين از مجلسم و مجلس مان باشد، من ِ جوان به تبعيت از دستورات رهبرم «امام خامنه اي» به شخص يا اشخاصي راي نمي دهم که وابسته به ثروت و قدرت باشند و از بيت المال براي اثبات اصلح بودنشان استفاده مي کنند. من ِ جوان به پيروي از رهبر با بصيرتم به شخص يا اشخاصي راي نخواهم داد که براي حفظ مواضع شان، در برابر فتنه گريهاي فتنه 88 سکوت اختيار کرده بودند و بعدها که آبها از آسياب افتاد و فتنه مُرد، تازه صدايشان درآمد و فتن? مُرده را کوبيدند. در صورتي که همه مي دانند سکوت در برابر گناه، عين تائيد گناه و عين انجام گناه است. من به کساني راي نمي دهم که در برابر هتک حرمتهايي که به مقام ولايت فقيه شد لب فرو بستند و دو دستي چسبيدند ميز پست هايشان را که مبادا گرد فتنه دامنگيرشان شود.

    سلام همسنگر
    خدا قوت
    زيبا بود و سازنده
    انشالله انتخابي اصلح خواهيم داشت

    پاسخ

    به اميد انتخابي اصلح در وعده با بصيرتان...
    سلام!
    من اگر انتخابات 2 ماه ديرتر بود ميتونستم که راي بدم اما متاسفانه نشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    انشا الله که انتخابات سالم و خاري در چشم دشمنان ما خواهد بود !
    راستي آهنگ وبلاگتون عالي بود !
    پاسخ

    مهم اينه که بصيرتش رو داري.... يا علي