سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتو بصیرت

به حمد الله مردم ما دارای رشد دینی و سیاسی مطلوب می باشند، و خود افراد متدین و دردمستضعفان چشیده و آگاه به مسائل دینی – سیاسی و همگام با محرومین را انتخاب خواهند کرد و در چنین اوضاعی هیچ فرد و گروهی و هیچ نهاد و سازمان و حزب و دفترو تجمعی نمی تواند در حوزه انتخابات دیگران دخالت نماید ، و برای غیر حوزه خود فرد یا افرادی را کاندیدا نموده و از آن تبلیغ نماید.

(صحیفه نور – جلد 20 – صفحه 259 – نامه به تعدادی از نمایندگان مجلس در مورد انتخابات مجلس)

انتخابات، صحیفه نور، رأی میدهم

سایز اصلی


داغ کن - کلوب دات کام
[ دوشنبه 90/12/8 ] [ 6:20 صبح ] [ پرتو ] [ نظر ]

همه چیز باید روی موازین اسلامی باشد. افرادی که تعیین می‏شوند باید کسانی باشند که به درد اسلام و جمهوری اسلامی بخورند، و عقیده‏شان هم این باشد که اسلام خوب است. نه فقط اظهار کنند ولی عقیده نداشته باشند، کما اینکه در اول انقلاب خیلی‏ها اظهار اسلام می‏کردند. البته اقلیت‏های رسمی غیر مسلمان قانوناً انتخاب می‏شوند پس مردم، افرادی را که تعیین می‏کنند باید سعی در شناسایی آنها نموده و قبل و بعد از انقلابشان را در نظر بگیرند و بعد رأی دهند. پس مسئله خوب بودن خود شخص است نه اینکه از یک دست? خاصی باشد، نه اینکه اهل علم باشد، حزبی باشد، بازاری باشد، اینها دیگر شرط نیست، عمده موازین است که قانون و اسلام تعیین کرده است. ما باید مجلس را نگه داریم.

(صحیفه ج هجدهم- صفحه 243 بیانات در جمع اعضای شورای نگهبان « هدف اصلی - حاکمیت اسلام» ) 

انتخابات، نماینده، موازین شرعی،

سایز اصلی پوستر


داغ کن - کلوب دات کام
[ یکشنبه 90/12/7 ] [ 1:0 عصر ] [ پرتو ] [ نظر ]

 دشمن سه هدفِ مرحله‌اى و مقطعى را تعقیب مى‌کند.

اوّل، عبارت است از تخریب وحدت ملى؛ یکپارچگى ملت ایران را بشکنند و تخریب کنند؛

دوم، تخریب ایمان و باورهاى کارساز در دل مردم؛

سوم، تخریب روح امید و تخریب آینده در ذهن مردم؛

پس، سه تخریب، مورد نظرِ دشمن است: تخریب وحدت ملى، تخریب باورهاى کارساز و مقاومت‌بخش، و تخریب روح امید.

 اسم این تخریبها را هم «اصلاح» مى‌گذارند!  

(خطبه های نماز جمعه تهران به امامت حضرت امام خامنه ای  26/09/1378 ) 

انتخابات، رآی میدهم

سایز اصلی پوستر


داغ کن - کلوب دات کام
[ یکشنبه 90/12/7 ] [ 6:34 صبح ] [ پرتو ] [ نظر ]

انتخابات، رهبری

مقام معظم رهبری:

مجریان باید تمام سعی خودشان را بکنند که امانت داری کنند، خوشبختانه انتخابات های ما در طول این سال های متمادی، بیش از سی سال انتخابات، انتخابات سالمی بودند. بعضی اوقات انتقاد کردند، بعضی ها مخالف بودند؛ فرستادیم تحقیق کردند، هم در زمان حیات مبارک امام(رضوان الله تعالی)، هم بعد از آن. رفتند کسانی دیدند نه، یک تخلفاتی ممکن است گوشه و کنار باشد اما چیزی که انتخابات را ناسالم کرده باشد، نتیجه انتخابات را تغییر بدهد مطلقا اتفاق نیافتاد. همانی که مردم انتخاب کردند، همان در بیرون واقع شده است.

باید سعی کنند انتخابات سالم باشد. این به عهده مجریان است. چه مجریان در دولت و وزارت کشور، چه در دستگاه شورای محترم نگهبان، هیچ چیزی از قانون بالاتر و عزیزتر نیست. معروف است در دنیا می گویند قانون بد هم از بی قانونی بهتر است و درست است آدم این رو قبول داشته باشد؛ چون بی قانونی هرج و مرج است. قانون بد یک ضابطه ایست، خوب انسان این را اصلاح می کند. خوشبختانه قوانین ما قوانین خوبی هم هست، قوانین انتخاباتی ما قوانین خوبی است. ممکن است بعدها کامل تر و بهتر هم بشود.

مسئولین کشور مراقب باشند احترام انتخابات را نگه دارند. هم مجلس، هم دولت، هم قوه قضائیه احترام انتخابات را نگه دارند. کسی دخالت بکند، به انحاء مختلف؛ این ها هیچ روا نیست، جایز نیست...

گل تقدیم شمابرای دریافت کلیپ صوتی بیانات رهبری کلیک کنیدگل تقدیم شما

 


داغ کن - کلوب دات کام
[ شنبه 90/12/6 ] [ 8:2 عصر ] [ پرتو ] [ نظر ]

انتخابات، کرامت، رأی اخلاق اسلامی

سایز اصلی پوستر

در انتخابات با کرامت رفتار کنند. همه؛ چه آنهائى که نامزد می شوند، چه آنهائى که طرفدار آنهایند، چه آنهائى که مخالف با بعضى از نامزدها هستند. جناح هاى مختلف کشور، بداخلاقى و بدگوئى و اهانت و تهمت و این حرف ها را مطلقاً راه ندهند.

 این از آن چیزهائى است که اگر پیش بیاید، دشمن از او خوشحال می شود.

بیانات در دیدار هزاران نفر از مردم قم به مناسبت سالروز قیام 19 دی‌ماه‌، 1386/10/19)

 


داغ کن - کلوب دات کام
[ شنبه 90/12/6 ] [ 1:23 عصر ] [ پرتو ] [ نظر ]

فضای آزاد نقد منصفانه

 امام خامنه ای:

خدا را شکر می کنیم که فضاى کشور ما بر اثر نظام اسلامى، فضاى آزادى است؛ فضاى بازى است؛ مردم فرصت دارند، می توانند حرفشان را بزنند، نخبگان هم می توانند حرف بزنند. مردم هم استماع می کنند، می شنوند و حرف ها را با یکدیگر مقایسه می کنند و آنچه که به نظرشان حق است، می پذیرند و قبول می کنند.

انتخابات، نقد

سایز اصلی پوستر


داغ کن - کلوب دات کام
[ شنبه 90/12/6 ] [ 1:13 عصر ] [ پرتو ] [ نظر ]

نماینده، فساد، انتخاب، شجاعت

سایز اصلی پوستر

آن کسى که به مجلس مى‌رود، یا به هر مسؤولیت دیگرى در نظام جمهورى اسلامى مى‌رسد، اگر فاسد، بیگانه‌پرست و در خدمت منافع طبقات برخوردار جامعه بود، دیگر نمى‌تواند نقشى را که ملت و طبقات محروم مى‌خواهند، ایفا کند. اگر آن شخص انسان معامله‌گر، رشوه و توصیه‌پذیر و مرعوبى بود؛ در مقابل تشر تبلیغات و سیاستهاى خارجى جا زد، دیگر نمى‌تواند مورد اعتماد مردم قرار گیرد و برود آن‌جا بنشیند و تکلیف ملک و ملت را معین کند. این شخص غیر از کفایت ذاتى و دانایى ذاتى، به شجاعت اخلاقى، تقواى دینى و سیاسى و عقیده‌ى درست هم احتیاج دارد. (بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ مردم قزوین، 25/9/1382)

 

 

 


داغ کن - کلوب دات کام
[ جمعه 90/12/5 ] [ 6:12 عصر ] [ پرتو ] [ نظر ]
<      1   2   3   4      >
درباره وبلاگ

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر
لینک دوستان
امکانات وب
با کلیک بر روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید