سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتو بصیرت

امام خامنه ای:

هریک وجب از خاک فلسطین ،یک وجب از خانه مسلمین است. هر حاکمیتى غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است. حرف، همانى است که امام راحل عظیم الشأن فرمود: اسرائیل بایستى محو بشود. ... بحث، بحث یهودى ستیزى نیست ؛ مسأله، مسأله غصب خانه مسلمین است.

قدس، فلسطین

من صریحا اعلام می‏کنم هر جوان فلسطینی که به خاک و خون‏کشیده می‏شود و هر خانواده فلسطینی که بی‏سرپرست و متلاشی می‏شود، رئیس جمهور و دولت امریکا به طور مستقیم در این جرم شریک وسهیم هستند.

سکوت و سازش خیانت آلود بسیاری از دولت‏های عربی و حتی‏تظاهر بعضی از آنان به بی‏تفاوتی و عدم حساسیت ‏به سرنوشت فلسطین‏کار را به جایی رسانده است که دولت غاصب صهیونیست پس از سال‏هاکتمان و حتی انکار، اکنون دوباره داعیه اسرائیل بزرگ را علنا بر زبان می‏آورد و با بی‏شرمی و وقاحت، نیت پلید غصب سرزمین‏های‏جدیدی از میهن راتکرار می‏کند.

مهمترین مسأله امروز مساله فلسطین است که در نیم قرن اخیر همواره مهمترین مساله جهان اسلام و شاید مهمترین مساله بشریت‏بوده است، اینجا سخن از محنت و آوارگی و مظلومیت‏یک ملت است،سخن از غصب یک کشور است، سخن از ایجاد غده‏ای سرطانی در قلب‏کشورهای اسلامی... است، سخن از ظلم مستمری است که اکنون دو نسل‏پی درپی از ملت فلسطین را فراگرفته است‏.......

 دستگاه‏هاى آمریکا و رئیس‏جمهور آمریکا، تلاش خودشان را گذاشته‏اند که مسأله فلسطین را از صورت مسایل دنیاى اسلام و خاورمیانه به کلى حذف کنند و اصلاً مسأله‏اى به نام فلسطین و آرمان فلسطین و نهضت فلسطین دیگر باقى نماند. این یکى از اهداف بسیار مهم آنهاست. هرجا که مبارزه‏اى با صهیونیست‏ها و اشغالگران و آدم‏کشان هست، مى‏خواهند آن را حذف کنند. حالا چنانچه آن را از روى کاغذ حذف کنند، مگر ممکن است انگیزه دفاع از کشور فلسطین و هویت فلسطینى از دل فلسطینى‏ها برود؟... مگر تا حالا که جوانان مسلمان در انتفاضه فلسطین یا در کشور لبنان به خاطر خدا، به خاطر مسئولیت الهى دفاع از سرزمین اسلامى، جان خودشان را به خطر مى‏انداختند، به خاطر منشور فلسطین این کارها را مى‏کرده‏اند که حالا اگر شما منشور به اصطلاح ملى فلسطین را دستکارى کردید، آنها دست بردارند؟

روز قدس، روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضد استکبار و غاصبان سرزمین اسلامى است. پیام روز قدس، محو اسرائیل از منطقه است. پیام روز قدس این است که مسلمانان تا نابودى اسرائیل دست از مبارزه و جهاد بر نمى‏دارند و آماده هر نوع قربانى هستند.


داغ کن - کلوب دات کام
[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 5:7 عصر ] [ پرتو ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر
لینک دوستان
امکانات وب
با کلیک بر روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید