سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتو بصیرت
انتخابات، رهبری، ریاست جمهوری،
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif در انتخابات آن کسى که میتواند براى انقلاب، براى کشور، براى آینده، براى عزت ملى، براى باز کردن گره مشکلات، براى ایستادگى قدرتمندانه و عزتمندانه در مقابل جبهه‌ى معاندان، و براى الگو کردن جمهورى اسلامى در چشم مستضعفان عالم، بیشتر و بهتر تلاش کند، را ترجیح دهیم.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif حضور مردم در پاى صندوقهاى رأى بلاشک به دنبال خود، موفقیتهاى دیگرى را دارد؛ به کشور مصونیت، عزت و آبروى بین‌المللى میبخشد.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif مردم با هم کدورت بیجا درست نکنند، به خاطر اینکه این به آن علاقه‌مند است، این به آن علاقه‌مند است.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif آن کسى که یا از بیت‌المال هزینه میکند، یا از پول مشتبه به حرامِ بعضى‌ها استفاده میکند، نمیتواند اطمینان مردم را جلب کند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif در تبلیغات و شعارهاى انتخاباتى، آنچه که اهمیت دارد، این است که مواضع عزت‌آفرین و صحیح و عاقلانه و حکیمانه‌ى انقلاب و نظام تثبیت شود.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif نامزدها مراقب باشند حرفی که میگویند، واقعی، صمیمی و متکی به اطلاعات درست و برآمده از زبان راستگو باشد. اینجور نباشد که برای اینکه مردم به ما رای دهند همه‌ی آنچه که ماورای ماست تخریب کنیم.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif آقایانی که در تلویزیون به عنوان نامزد ظاهر میشوند و حرف میزنند، وظائف سنگینی دارند؛ آنها هم باید مراقب باشند. حرفی که میزنند باید واقعی، صمیمی، متکی به اطلاعات درست و برآمده‌ی از زبان صادق و راستگو باشد. اینجور نباشد که حالا برای اینکه مردم به ما متوجه شوند، همه‌ی آنچه را که ماورای ما است، تخریب کنیم.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif ما باید واقعاً تشکر کنیم از همه‌ی این نامزدها؛ آنهائی که به نحوی صلاحیتشان احراز نشد. اینها گفتند از نظر شورای نگهبان تمکین میکنیم، و به قول خودشان عمل کردند و تمکین کردند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif نظام جمهوری اسلامی ریشه دارد؛ این ریشه، مردمند. اجتماع مردم حول این نظام، مایه‌ی عزت و برکت کشور و برکت نظام و برکت خود آن مردم است. مردم کمک میکنند به این که نظام عزت پیدا کند؛ خود این، عزت مردم است؛ خود این، مصونیت و امنیت مردم است. بنابراین انتخابات که مظهر حضور مردم است، باید پرشور برگزار شود؛ همه‌ی تلاش و همت مسئولان باید این باشد.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif این حرفها هم که رهبری طرفدار زید است یا طرفدار عمرو است، از آن حرفهائی است که همیشه بوده و واقعیت هم ندارد؛ اکثر آنهائی هم که میگویند، میدانند که واقعیت ندارد ... حدسیاتی میزنند؛ این حدسیات هرچه گفته نشود، هرچه بر زبان آورده نشود، بهتر است.

داغ کن - کلوب دات کام
[ دوشنبه 92/3/13 ] [ 10:56 صبح ] [ پرتو ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر
لینک دوستان
امکانات وب
با کلیک بر روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید