سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتو بصیرت

انتخابات، رهبری

مقام معظم رهبری:

مجریان باید تمام سعی خودشان را بکنند که امانت داری کنند، خوشبختانه انتخابات های ما در طول این سال های متمادی، بیش از سی سال انتخابات، انتخابات سالمی بودند. بعضی اوقات انتقاد کردند، بعضی ها مخالف بودند؛ فرستادیم تحقیق کردند، هم در زمان حیات مبارک امام(رضوان الله تعالی)، هم بعد از آن. رفتند کسانی دیدند نه، یک تخلفاتی ممکن است گوشه و کنار باشد اما چیزی که انتخابات را ناسالم کرده باشد، نتیجه انتخابات را تغییر بدهد مطلقا اتفاق نیافتاد. همانی که مردم انتخاب کردند، همان در بیرون واقع شده است.

باید سعی کنند انتخابات سالم باشد. این به عهده مجریان است. چه مجریان در دولت و وزارت کشور، چه در دستگاه شورای محترم نگهبان، هیچ چیزی از قانون بالاتر و عزیزتر نیست. معروف است در دنیا می گویند قانون بد هم از بی قانونی بهتر است و درست است آدم این رو قبول داشته باشد؛ چون بی قانونی هرج و مرج است. قانون بد یک ضابطه ایست، خوب انسان این را اصلاح می کند. خوشبختانه قوانین ما قوانین خوبی هم هست، قوانین انتخاباتی ما قوانین خوبی است. ممکن است بعدها کامل تر و بهتر هم بشود.

مسئولین کشور مراقب باشند احترام انتخابات را نگه دارند. هم مجلس، هم دولت، هم قوه قضائیه احترام انتخابات را نگه دارند. کسی دخالت بکند، به انحاء مختلف؛ این ها هیچ روا نیست، جایز نیست...

گل تقدیم شمابرای دریافت کلیپ صوتی بیانات رهبری کلیک کنیدگل تقدیم شما

 


داغ کن - کلوب دات کام
[ شنبه 90/12/6 ] [ 8:2 عصر ] [ پرتو ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر
لینک دوستان
امکانات وب
با کلیک بر روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید